» » » Містер першокласник - сценарій та конкурсної програми для учнів перших класів

Містер першокласник - сценарій та конкурсної програми для учнів перших класів

Містер першокласник - сценарій та конкурсної програми  для учнів перших класів

Валентина Черняєва Містер першокласник - сценарій та конкурсної програми  для учнів перших класів

Конкурси влаштовуються або серед учнів одного з класів і проводяться в кабінеті, або серед кількох учнів паралелі перших класів і проводиться в актовій залі. Учасників конкурсів необхідно вибрати заздалегідь.  ПРОГРАМА КОНКУРСНОЇ ПРОГРАМИ  1. Гімнастика розуму.  2. Урок математики.  3. Урок російської мови.  4. Урок уваги.  5. Урок малювання.  6. Урок музики.  7. Урок співу (конкурс вболівальників).  8. Випускний іспит.  НЕОБХІДНІ АТРИБУТИ  1. Маленькі столики і стільчики для учасників.  2. Настільні таблички із зазначенням імені учасника та класу.  3. Настільний вимпел «Лідер».  4. Табло, на якому написані імена учасників, і місце, де можна було б вивішувати (приклеювати) результати учасників після кожного етапу конкурсу.  5. Три плаката до конкурсу «Урок математики» (опис дано в сценарії).  6. Картки з цифрами від 1 до 6, зі знаком «більше» і зі знаком «менше» - комплект для кожного учасника.  7. Плакат із словом «Молоко».  8. Картки (розмір 10х10 см) з літерами А, А, О, М, К, У, Е, Б, Г, Р, Я, Ю, Ж, З - комплект для кожного учасника.  9. Екран (аркуш паперу формату А2) - для кожного учасника по 2 шт.  10. Склеювальний олівець або клей з пензликом - для кожного учасника.  11. Плакати з малюнками для конкурсу «Урок уваги» (див. опис в сценарії).  12. Набір фломастерів - для кожного учасника.  13. Картки кольору: чорна, біла, жовта, червона, синя.  14. Картка із зображенням скрипкового ключа.  15. Нагородна стрічка «Містер Першокласник» і «Міс Першокласниця».  16. Грамоти.  17. Чорний циліндр (його нескладно склеїти з паперу). СЦЕНАРІЙ КОНКУРСНОЇ ПРОГРАМИ  Ведучий: Добрий день, дорогі діти! Ви всі стали справжніми першокласниками. Сьогодні ми виберемо кращого з кращих школярів, гідного звання «Містер Першокласник» або «Міс Першокласниця», якщо переможницею конкурсу виявиться дівчинка. Під ваші оплески, дорогі глядачі, я запрошую на сцену учасників конкурсу - найрозумніших, уважних, кмітливих та винахідливих. Прошу зайняти місця за столиками. Я із задоволенням представляю вам учасників конкурсу. (Ім'я, прізвище, клас, коротко про сім'ю, про захоплення, позашкільних заняттях, мріях про майбутнє.)

 Наш конкурс сьогодні буде оцінювати суворе, але справедливе журі у наступному складі ... (Йде представлення членів журі)  Для того, щоб взяти хороший старт з першого етапу конкурсу, ми проведемо розминку під назвою «Гімнастика розуму».  Спочатку розминка для залу. Хлопці, чи знаєте ви, як називається наука, що вивчає тварин? (Відповідь: зоолог.) Молодці! Назвіть, будь ласка, місця мешкання різних звірів. (Діти називають: ліс, поле, море, степ, пустеля і так далі.) А які тварини живуть у море? (Зал перераховує.) От молодці! Стільки тварин назвали! Підводний світ так добре знайомий вам, що можна подумати, що ви самі рибки. Цікаво, а птахів ви також добре знаєте? Зараз ми це перевіримо. Скажіть, друзі, якщо пінгвіни зимують в Антарктиді, то де вони проводять літо? (Зал відповідає.) Молодці! Я спеціально приготував вам питання-пастку, але ви неї не попалися, знаєте, що пінгвін - нелітаючий птах. А тепер - розминка для учасників нашого конкурсу. Я прошу вас, хлопці, тихенько сидіти в залі і не підказувати нашим конкурсантам.  1. ГІМНАСТИКА УМА  Учасників прошу встати в одну шеренгу. За моєю командою ви по черзі будете називати птахів. За кожну названу птицю учасники отримають по одному очку. Результат розминки - це і буде ваш старт. А ось буде він низьким або високим, залежить тільки від вас. Якщо хтось із вас не назве птицю протягом 3 секунд або назве раніше названу птицю, той виходить з гри і займає своє місце за столиком. Переможцю «Гімнастики розуму» ми поставимо на столик перехідний вимпел «Лідер». Можливо, цей вимпел побуває на столиках всіх наших учасників. Отже, починаємо «Гімнастику розуму» для наших конкурсантів. Журі: 1 названа (без повторення) птах - 1 очко. На столик конкурсанта, який набрав найбільшу кількість очок, ставиться вимпел «Лідер».  2. УРОК МАТЕМАТИКИ  Хлопці! Наші конкурсанти гарненько розім'ялися і готові приступити до наступного етапу конкурсу. Дорогі глядачі та учасники, підніміть, будь ласка, руки ті, хто вміє рахувати до ста. Відмінно! Майже всі, крім хлопчика, який заснув в сьомому ряду. Не будемо заважати містерові Сплюшкіну і почнемо наступний етап нашого конкурсу, який називається «Урок математики». Щоб налаштувати учасників на математичну хвилю, давайте всі разом вирішимо кілька прімерчік на додавання і віднімання. Згодні? Скільки буде: 2 +3? Правильно! Скільки буде 18-16? Вірно! А 100-99? Відмінно! Тепер вирішите нескладну задачку! Уважно слухайте умова. Уявіть, ви прийшли на лісову галявину і побачили там гриби: 3 рижію, 2 боровика, 3 мухомора і 1 красноголовець. Ви акуратненько збираєте грибочки і кладете у кошик. Питання: скільки грибів ви зібрали свого козуб? Бажаючих відповісти прошу підняти руки. (Ведучий опитує, але при цьому не говорить, яку відповідь вірний.) А тепер підніміть руки ті, хто зібрав 9 грибів. Ви, хлопці, не праві! Справжні грибники не збирають мухомори. І всі першокласники повинні знати, що мухомори їсти не можна. Візьміть це на замітку!

 Поки ми з вами «збирали в лісі гриби», мої асистенти роздали учасникам картки з цифрами від 1 до 6, а також зі знаками «дорівнює» і «не дорівнює», «більше» і «менше». І ми починаємо урок математики для конкурсантів. Я буду ставити питання, а всі учасники повинні відповідати за моїм сигналом підняттям обраної ними картки. Журі буде уважно стежити за їх відповідями і оцінювати їх. За кожну правильну учасники отримають 1 очко. Картки розкладені на столиках. Увага! Завдання перше ... Завдання уроку математики.  1. Розв'яжіть приклади на додавання і віднімання.  (Ведучий показує плакат, на якому написаний один прикладів. Через 10 секунд каже: «Підніміть картку із правильною відповіддю». Журі реєструє відповіді учасників, і ведучий піднімає наступний плакат.)  Перший плакат: 4 +5-3 =?  Другий плакат: 10-7 +2 =?  Третій плакат: 2 +5-3 =?  2. Порівняйте два малюнки за кількістю плодів на двох блюдах.  (Ведучий, як і в першому завданні, показує плакати, учасники відповідають.)  Перший плакат: на тлі синього кола (у лівій частині плаката) намальовані 5 яблук, а на тлі жовтого круга (праворуч) - 3 яблука.  Питання ведучого: на синьому блюді яблук більше або менше, ніж на жовтому?  Правильна відповідь: картка зі знаком «більше».  Другий плакат: на червоному блюді (ліворуч) - 5 груш, праворуч на жовтому (праворуч) - 10 огірків.  Питання ведучого: на жовтому блюді фруктів більше або менше, ніж на червоному?  Правильна відповідь: «менше», так як на жовтому блюді фруктів немає взагалі, є тільки овочі. Журі оголошує результати конкурсу «Урок математики», сумарний результат, після чого переходить вимпел «Лідер» слід переставити на стіл нового лідера.  3. УРОК РОСІЙСЬКОЇ МОВИ.  Дорогі першокласники, чи знаєте ви всі букви алфавіту? Зараз перевіримо. Яка це буква? (Ведучий показує картку з буквою.) А це яка? А ця? Молодці! А читати вмієте? Перевіримо. (Ведучий показує плакат з написом «МОЛОКО», перевернутий догори ногами. Зал гуде. Діти кажуть, що плакат переветнут.) Якщо поверну плакат, то кожен прочитати зможе. А догори ногами спробуйте слово прочитати. Ну-ка, хором! Три, чотири! Молодці! Тепер завдання для учасників. Мої асистенти вже роздали їм за однаковим комплекту букв. І по моєму сигналу конкурсанти дістануть букви з пакетиків, розкладуть на столі і будуть складати слова з даного набору букв. Склавши слово, учасник повинен підійти до висить на сцені свого екрану і наклеїти складене слово. Потім повернутися на місце скласти з решти букв друге слово і так само наклеїти його на екран. Потім наступне слово і так далі. На виконання цього завдання я даю учасникам 2 хвилини. Початок і кінець - за моїм сигналом. Журі оцінюватиме цей конкурс таким чином: за кожне слово - 1 очко і ще стільки очок, скільки всього букв в словах на екрані. Але! .. Учасник не отримає жодного очка за слово на екрані, складене з граматичною помилкою, а також літери слова з помилкою не увійдуть до загальної кількості використаних букв. І ще одне правило: якщо слово вже наклеєно на екран, то знімати і міняти букви вже не можна. Так що, думайте, друзі, відразу. Всім учасникам все зрозуміло? Готові? Почали! (Можна використовувати звук гонгу.) Журі підраховує результати, оголошує їх, і перехідний вимпел «Лідер» переносять на столик учасника, що має на даний момент найбільша кількість очок.  4. УРОК УВАГИ.  Хлопці, ви добре поводитеся на уроках? Скажіть, чи можна під час уроку стрибати на парті? А після уроків? Звичайно! Клас адже - не Африка, і ви - не мавпочки. Хлопці, а ви вмієте бути уважними? Зараз я це перевірю. (На сцену виходять 6 асистентів. У кожного з них в руках картка з цифрою від 1 до 6.) Подивіться і запам'ятайте, в якому порядку розташовані цифри в ряду. Тепер закрийте очі. Всі закрийте. Я кажу, все закрийте усі очі, тобто кожен закрийте обидва. Я поміняю місцями дві цифри. Відкрийте очі. Які дві цифри помінялися місцями? Правильно. Я вірю, що ви не підглядали. А зараз урок уваги для наших конкурсантів. За кожну правильну відповідь учасники можуть збільшити свій рахунок на 3 очки, тобто максимально набрати за цей етап конкурсу по 9 очок.  Перше завдання.  Дорогі учасники конкурсу, я покажу вам плакат. А ви через 10 секунд повинні відповісти на питання: які два кубики на картинці абсолютно однакові, тобто підняти за моїм сигналом дві картки з номерами цих кубиків. Увага! Асистенти, покажіть картинку. (На плакаті намальовані сім кубиків, на яких видно по три грані. По сполученням кольорів на видимих ​​гранях школярі визначають два однакових.) Час пішов! Підніміть картки з номерами однакових кубиків. Молодці! Наступне завдання на увагу.  Друге завдання.  За 10 секунд на плакаті, який зараз вам покажуть мої асистенти, ви повинні будете в ряду горщиків знайти один не такий, як всі інші і підняти картку з номером цього горщика. (На плакаті ряд смугастих горщиків. На одному смужки жовтого та червоного кольорів помінялися місцями, а сині смужки розташовані скрізь однаково.) Приготувалися! Час пішов. Підняти картки з відповіддю!  Третє завдання.  Мої асистенти покажуть вам третій плакат. На ньому зображені мухомори. Спочатку визначте ознака, за якою вони відрізняються один від одного і назвіть номер гриба, який відрізняється від інших. На вирішення поставленого завдання даю 10 секунд. Приготувалися! Почали! Підняти картки з відповіддю! Журі підводить підсумки, оголошує сумарний результат по всіх етапах конкурсу, і переходить вимпел «Лідер» переставляють на стіл учасника, який набрав найбільшу кількість очок.  5. Уроки малювання.  Хлопці, а ви любите малювати? А скільки квітів у радуге? Правильно. Ви прекрасно знаєте, що якщо змішувати дві різні фарби, то завжди виходить новий колір, не схожий на два вихідних. Я буду показувати вам дві кольорові картки. Це саме ті два кольори, які я хочу змішати. А ви мені скажете, який вийде колір. (Ведучий показує пари карток: синю і жовту картки, білу і червону, червону і жовту, білу і чорну.) А зараз я попрошу вас нагадати нашим конкурсантам назви геометричних фігур. Я буду показувати їх, а ви називати хором. (Ведучий показує квадрат, трикутник, прямокутник, овал, круг.) Молодці, першокласники! А тепер урок малювання для конкурсантів.  Завдання.  Асистенти приготували учасників до цього етапу конкурсу: роздали папір та набори фломастерів. Увага, конкурсанти! За одну хвилину ви повинні намалювати будинок, використовуючи у своєму малюнку тільки геометричні фігури: кола, квадрати, прямокутники, овали, трикутники. Чим більше у вашому малюнку буде геометричних фігур, тим більше ви отримаєте очок, так як за кожну фігуру журі дасть вам по одному очку. Тому раджу вам малювати різні фігури різними кольорами. Готові? Почали! Урок малювання закінчений. Асистенти, зберіть малюнки і передайте їх в журі. Журі підводить підсумки і оголошує результати, після чого вимпел «Лідер» вирушає на стіл учасника, який набрав на даний момент найбільшу кількість очок.  6. УРОК СПІВУ.  Хлопці, як називають людину, яка пише музику? Правильно. А за допомогою яких знаків він може записати будь-яку мелодію? Абсолютно вірно! А які ви знаєте ноти? Правильно, хлопці, не втратили ні однієї нотки. Скажіть, а як називається цей музичний знак? (Ведучий показує скрипковий ключ.) Да! І цей скрипковий ключ - чарівний! Він відкриває будь-яку мелодію: сумну і веселу, плавну і завзяту, повільну і швидку. Давайте будемо вважати, що кожен клас у нас - це музична шкатулка. І я саме цим ключем буду відкривати кожну з шкатулок. Як тільки відкрию, ваша скринька повинна заспівати нам дитячу пісню. За кожну виконану класом-шкатулкою пісню конкурсанти з цього класу отримають одне додаткове очко. Але прошу вас дотримуватися правила: повторювати одну й ту ж пісню можна, навіть якщо це зовсім інший куплет з цієї пісні. Скриньки готові?! (Ведучий починає показувати скрипковий ключ, називаючи при цьому клас.) Журі підраховує результати і оголошує їх. Вимпел «Лідер» займає місце на столі учасника, який набрав найбільшу кількість очок.  7. ВИПУСКНИЙ ІСПИТ.  Наші конкурсні уроки закінчилися. Настав час здавати іспит. Для учасників конкурсу я приготував питання і до них по чотири варіанти відповідей. Однак із чотирьох варіантів тільки один правильний. І вони, подумавши 20 секунд, за моїм сигналом (сигналом гонга) повинні будуть підняти номер правильного варіанту відповіді. Журі за кожну правильну відповідь на екзаменаційний питання дасть учасникам по 5 очок. Асистенти вже роздали учасникам картки з номерами. Ми починаємо випускний іспит для першокласників-конкурсантів. Ви готові, хлопці? Отже, перше питання. (Ведучий читає питання і варіанти відповідей на нього. Асистенти показують плакат з цими варіантами глядачам і учасникам конкурсу.)  ПИТАННЯ випускні іспити.  1. Якого кольору був вертоліт, на якому прилетів чарівник з «Пісні крокодила Гени»?  1 - ЖОВТИЙ;  2 - ЧЕРВОНИЙ;  3 - ЗЕЛЕНИЙ;  4 - БЛАКИТНИЙ;  5 - РОЖЕВИЙ. Правильна відповідь: 4 - БЛАКИТНИЙ.  2. Скільки порцій ескімо доставить чарівник крокодилові Гені на вищесказаному вертольоті?  1 - 100;  2 - 200;  3 - 300;  4 - 400;  5 - 500. Правильна відповідь: 5 - 500 порцій.  3. Скільки діючих осіб у російській народній казці «Ріпка»?  1 - 4;  2 - 6;  3 - 10;  4 - 5;  5 - 7. Правильна відповідь: 2 - 6 персонажів (дід, баба, внучка, Жучка, кішка, мишка).  4. Як звали мудру черепаху з казки О. Толстого «Пригоди Буратіно»?  1 - ТРОТІЛЛА;  2 - ТАРАНТІНО;  3 - Тортилли;  4 - ТАРАНТУЛЛА;  5 - Терентьєв. Правильна відповідь: 3 - Тортилли.  5. Хто з письменників є автором казки «Червона Шапочка»?  1 - ОЛЕКСІЙ ТОЛСТОЙ;  2 - Корній Чуковський;  3 - Джанні Родарі;  4 - ДОРА Алонсо;  5 - Шарля Перро. Правильна відповідь: 5 - Шарля Перро.  6. Як називалася харчевня, в яку заходив Буратіно з лисицею Алісою і котом Базиліо?  1 - два банани;  2 - ДЕВ'ЯТЬ негренят;  3 - Три товстуни;  4 - ТРИ ПІЧКУРІВ;  5 - Троє поросят. Правильна відповідь: 4 - ТРИ піскаря.  Журі підводить підсумки за конкурс «Випускний іспит» і всі етапи конкурсу, оголошує результати. Ведучий нагороджує переможця (або переможців) грамотою, яка підтверджує присвоєння йому (їм) звання «Містер Першокласник» («Міс Першокласниця»), стрічкою з відповідним написом, циліндром (короною) і головний призом, іншим учасникам вручаються пам'ятні призи та грамоти за участь в конкурсі.  Між етапами конкурсу бажано оголошувати «перерви» - виступ артистів-першокласників.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.

Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Коментарі:

Додати відгук