» » » Заняття - подорож у царство Золотої рибки

Заняття - подорож у царство Золотої рибки

Заняття - подорож у царство Золотої рибки

 

Заняття - подорож у царство Золотої рибки

Конспект відкритого заняття на розвиток емоційної сфери у дітей старшого дошкільного віку.

Тема: Подорож у царство Золотої рибки.

Мета:

• створити умови  для найбільш повного і вільного розкриття творчих здібностей засобами нетрадиційного малювання та казко терапії.

• ознайомити з нетрадиційними засобами малювання.

• розширити пізнання дитячого світогляду.

• активізувати  комунікативні уміння і навички дітей дошкільного віку.

• закріпити  знання дітей про емоції.

• розвивати уміння розпізнавати емоції і пояснювати їх можливі причини, відображати їх за допомогою міміки і жестів.

• активізувати вміння переключатися з одного емоційного стану на інший.

 

Завдання:

• викликати у малюків інтерес до малювання нетрадиційними засобами;

• розвивати вміння дітей емоційно відгукуватися на стан героїв;

• допомагати дошкільнятам само реалізуватися і самоствердитися;

• розвивати культуру спілкування, навички колективної  та групової взаємодії.

Учасники заняття: практичний психолог, діти творчої групи.

Структура заняття:

• привітання

• вхід в казку

• зняття психологічної напруги.

• емоцій

• малювання нетрадиційними засобами

• зняття емоційної напруги

• релаксація

• зворотній зв'язок

• прощання

Хід заняття

Привітання.

Добрий день дорогі друзі. Сьогодні ми з вами відправимося в подорож по чарівній казці. Але спочатку давайте привітаємося.

Дивіться у мене в руках маленьке пухнасте сердечко, В серці людини є тепло, любов, дружба, тому ми будемо обережно передавати його по колу, називаючи один одного ласкавим ім'ям і даруючи при цьому посмішку, ось так: Добрий день Мариночка (передати іграшку і посміхнутися ).

Дивіться сердечко повернулося до мене, а кожен з нас отримав гарний настрій та щиру посмішку.

Вхід до казки.

А тепер саме час вирушити за казкою. Сьогодні ми з вами побуваємо в країні Золотої рибки. Де вона живе? (Відповіді дітей). Тобто всі ми зрозуміли, що сьогодні ми будемо в гостях на морському дні. Давайте станемо в гурт, закриємо очі і скажемо чарівні слова.

Місяць з сонцем зустрічаються

Чарівна казка починається.

Відкривайте очі, подивіться, ми з вами вже в королівстві Золотої рибки. Навколо нас блакитне марево, а ми з вами бачимо різних мешканців підводного королівства. Он рухається краб, покажіть як він пересувається (діти йдуть по колу, виставивши вперед руки - клішні, імітуючи краба). А ось веселі медузи, покажіть як вони грають (пострибати на двох ногах). Далі ми бачимо рибу-їжака, вона відчула нашу присутність і стала як кулька, покажіть будь ласка (імітування), а ось зграйка веселих рибок, покажіть як вони плавають (показати за допомогою рук). Молодці, ви всі справилися з цим завданням.

Емоційна гімнастика.

А тепер подивіться, ми прийшли до будиночка сім'ї восьминога. Восьминіжки гуляють біля будиночка, але у кожного з них свій настрій. (Перед дітьми розкладаються малюнки восьминогів з різним виразом на обличчі)

Виберіть будь ласка собі кілька восьминогів. А тепер покажіть без слів, що він відчуває. А як ви думаєте, чому в нього такий вираз обличчя (кожній дитині надається час висловити свою думку. Психолог спостерігає, щоб діти відображали мімікою те що намальовано, а лише потім показували малюнок іншим. Допомагає вірно слова до розповіді).

Малювання.

Ми з вами дуже багато всього побачили під час нашої подорожі. Давайте намалюємо малюнок, щоб взяти з собою його в групу і він буде нам нагадувати про нашу чарівну подорож. Дивіться, у мене є білий аркуш. Доречі, якщо вас не влаштовують занятия в детском саду, то ви можете знайти нові заняття для дитячого садка на сайті for-children.ru. А яким кольором ви хотіли б його прикрасити (підвести дітей думки, що вода блакитна). Спочатку давайте змочивши весь лист водою (ватман один на всіх). Тепер ми можемо зафарбувати його блакитним кольором (малювання по вологому).

А тепер я поставлю вам різнокольорові плями, а ви за допомогою соломинок будете перетворювати їх на підводні рослини (направляючи струмінь повітря на пляму( робиться роздування). Подивіться який чудовий малюнок у нас вийшов. А тепер давайте намалюємо морських мешканців за допомогою долоньок і фарб (відбиток долоні горизонтально-рибка, долонька вертикально - медуза, відбиток, кулачком - морський коник). Подивіться яка незвичайна морська картина у нас вийшла. (Обговорення намальованого)

Зняття емоційної напруги.

Але подивіться, море стало неспокійним, хвилі гойдають всіх мешканців все сильніше і сильніше. Мабуть це шторм. Дуже неприємно і страшно перебувати під час шторму в морі. Давайте з вами проженемо страх. Візьміть листочки кольорового паперу. А тепер розірвіть їх на маленькі шматочки. Давайте зробимо велику купу шматочків паперу. А тепер кидайте догори шматочки. Ви відчуваєте як страх тікає від нас? (Повторити кілька разів).

Релаксація.

Подивіться, буря вгамувалася. Давайте з вами трохи відпочинемо. Лягайте на спинку, закрийте очі. Уявіть собі, що ви пливете на. Хвилі легенько хитають вас. Сонечко гріє ваше обличчя, ручки, ніжки. Вам дуже приємно, ви посміхаєтеся. Вам дуже легко дихається. Відчуйте як тепле повітря проходить через ваш ніс і біжить по всьому тілу. А тепер відчуйте, що вся напруга кудись поділося, ми веселі і сповнені сил. Відкрийте очі і посміхніться.

Зворотній зв'язок.

Нам пора повертатися з казки. Але для початку розкажіть мені, що ви сьогодні дізналися на занятті? Що ви робили? Чи сподобалося вам подорож?

Добре. А зараз давайте станемо в гурт, закриємо очі і скажемо чарівні слова

Місяць з сонцем зустрічаються

Казка з нами прощається

Відкривайте очі. До наступних зустрічей.

Практичний психолог КДНЗ № 289 Колесникова Т.Ю.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.

Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Коментарі:

Додати відгук