» » » Конспект ознайомлення з навколишнім світом у підготовчій групі на тему: «Прогулянка на природу»

Конспект ознайомлення з навколишнім світом у підготовчій групі на тему: «Прогулянка на природу»

Конспект ознайомлення з навколишнім світом у підготовчій групі на тему: «Прогулянка на природу»

Конспект комплексного заняття ознайомлення

з навколишнім світом у підготовчій групі

на тему: «Прогулянка на природу»

Програмний зміст: навчити дітей відрізняти природні об'єкти від штучних, створених людиною.

  • Сформувати у дитини уявлення про нерозривний зв'язок людини з природою.
  • Розвивати пізнавальну активність дітей у процесі формування уявлення про первоцвіт.
  • Продовжувати знайомити дітей з Червоною книгою, рослинами.
  • Розвивати уміння малювати.
  • Виховати дбайливе ставлення до навколишнього середовища.

Попередня робота: знайомство з Червоною книгою, розглядання картинок, знайомство з первоцвітами, знайомство зі способами нетрадиційного малювання.

Обладнання: предметні картинки, малюнки первоцвітів, цифрові картки, Червона книга, м'яч, фарби акварельні, альбомні листи, пензлики, ватні палички.

Хід заняття.

- Хлопці, ми з вами сьогодні відправимося на природу. Вам знайоме слово «природа»?

- А що вона означає? (Рослини, птахи, тварини)

- А що не можна назвати природою? (Те що зроблено руками людини)

- Всю природу Землі можна ділити на 2 величезних частини світу: світ живої і неживої природи.

- Ми зараз поговоримо про ці частини.

- На столі лежать картинки допоможіть їх розділити на дошці, прикріпіть на ліву сторону природу, на праву не природу. (Діти по черзі підходять і прикріплюють, перевіряємо)

Гра «Природа і не природа»

- Хлопці, давайте пограємо, я зараз буду вам кидати м'яч і називати предмет, а ви уважно слухайте, якщо я назву предмет природи, ви ловите м'яч, якщо не природи то відштовхуєте. (Граємо)

- Хлопці, подивіться тут на галявині багато квітів, перерахуйте які це квіти? (Ромашка, конвалії, проліски, мати-мачуха, лілії, гвоздика, кульбаба)

- Як їх називають? (Весняні)

- Подивіться уважніше чи всі тут квіти весняні? (Ні, є літні)

- А як ще називають весняні квіти? (Первоцвіти)

- Скільки у нас первоцвітів? (3)

- А скільки літніх квітів? (4)

- А яких більше? (3 4)

- А скільки у нас взагалі квітів? (3 +4 = 7) (усі робимо на дошці з цифровими картками)

- Хлопці, які з цих кольорів в природі рідкісні? (Конвалії, проліски)

- А куди вони занесені? (В Червону книгу)

- Як ви думаєте чому? (Тому, що вони на межі зникнення)

- У нашій групі є своя Червона книга, де занесені рідкісні рослини і тварини, але тут немає конвалії. Давайте ми з вами намалюємо їх, і занесемо в нашу книгу.

Показ техніку малювання.

- Листя малюємо пензликами, вам це знайомо. Квіточки малюємо ватяними поличками. Беремо паличку мокаємо у воду, потім у фарбу. Малюємо так, як ніби ставимо крапки.

Діти малюють.

Виставка малюнків.

- Хлопці, скажіть мені будь ласка де ми сьогодні побували?

- Що таке природа?

- Що таке не природа?

- Що ми сьогодні малювали?

- Хлопці, на цьому заняття закінчено, дякую.

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.

Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Коментарі:

Додати відгук