Заняття з розвитку математики 2
Заняття з розвитку математики
Друга молодша група
“Чарівне дерево “
Програмовий зміст:
Закріпити уявлення дітей про геометричні фігури; вміння розпізнавати на дотик геометричні фігури: коло, квадрат, трикутник. Закріпити знання основних кольорів: зелений, червоний, синій, жовтий. Закріпити рахунок до трьох. Продовжувати вчити розрізняти кількість предметів і співвідносити їх з числом. Розвивати у дітей дрібну моторику, увагу, мислення. Виховувати бажання допомагати іншим.
Матеріал: Макет дерева, на ньому 5 яскравих мішечків з кольоровими бантиками. Маска кота, медведик, кошеня, матрійки, рахункові палички, нитки, карточки з числами, глечик, геометричні фігури, горіхи, розрізана картинка “ Сніговик “ .
Хід заняття:
Ми сьогодні побуваємо в казці. Все буде по – казковому.( Біля стіни стоїть дерево, на якому висять яскраві мішечки з кольоровими бантиками).
Біля наших воріт
Чудо - дерево росте.
Чудо, чудо, чудо, чудо
Пречудове!
Не листочки на ньому,
А мішочки на ньому,
Немов яблучки!
- Подивіться, діти, ось воно, яке чарівне дерево! Давайте подивимося, які ж на ньому виросли “ мішочки“. Ці мішочки з завданнями. За кожне виконане завдання дерево подарить сюрприз - частинку від картинки.
1. Вихователь знімає з гілки один з мішечків.
Якого кольору бантик? Хто це? Так це ведмедик. Що любить їсти ведмедик? (мед).
Вихователь достає глечик.
Давайте подивимось може ведмежатко забув свій мед.( трясе глечик) Ні там не мед. Зараз я подивлюсь що там? (заглядаю в глечик)
- Ой, як цікаво! Там лежать геометричні фігури. Але ви повинні самі відгадати, які фігури заховав медведик в глечику.
По черзі підходить до дитини, вони на дотик визначають фігуру в горщику. Решта дітей спостерігають і допомагають дитині, яка не може справитись із завданням.
2. – Знімаємо інший мішечок.
- Якого кольору бантик ? Подивимось що там. Порахуємо горішки.
- Яка тваринка любить їсти горішки?
3. – Є ще один мішечок. Якого кольору цей бантик?
- Там в нас рахункові палички і нитки. Із паличок нам потрібно зробити квадрат, трикутник, а із ниток – коло.
Діти підходять до столу і виконують завдання.
4. – Діти, ви нічого не чули? Мені показалося,що хтось мявчить.
Заглядають в мішечок. Хто ж там? Кішка!
Рухлива гра “Кіт і миші “
Вихователь дістає маску кота. Одягає на одного із дітей. Ти у нас будеш котиком, а ви дітки – мишками. Мишки повинні заховатися від котика. Ховайтеся. Діти сидять на колінах . Кіт “спить “ на стільчику навпроти мишок. “ Миші в норочках сидять і на котика глядять, кігтиками шкребуть пол. Ах, як багато мишек тут!
- Тише мишки, кіт іде. Він вас всіх підстереже!“
Кіт виходить, обходить норки, голосно мяукає. “ Котик мишок не знайшов, погуляв і спать пішов! Тільки котик засипає, мишки танці починають “. Звучить танцювальна музика, мишки танцюють!
“ Тише, миші, кіт іде! Він вас всіх підстереже!“
- Скільки мишок? (багато). А котиків? (один).
- Дітки за те що ви гарно впорались із завданнями, Чарівне дерево, за кожен мішечок дає вам по картинці. І нам її потрібно скласти, щоб побачити що зображено на малюнку.
- Молодці, склали. Хто це в нас вийшов? Правильно, сніговик.
- Як ви гадаєте чому дерево саме таку картинку нам подарувало? (відповіді дітей).
- Яка зараз пора року? Правильно зима. Тому дерево вирішило порадувати нас зимовим подарунком. Вам сподобався його дарунок?
Давайте йому подякуємо.
А які ми сьогодні бачили геометричні фігури? Показую, а діти називають назву фігури.
- Вам сподобалось в казці? Мені теж дуже сподобалось. І ми з нетерпінням будемо знову чекати Чарівне дерево в гості!
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.