» » » Заняття з розвитку математики 2

Заняття з розвитку математики 2

Заняття з розвитку математики

Друга молодша група

“Чарівне дерево “

Програмовий зміст:

Закріпити уявлення дітей про геометричні фігури; вміння розпізнавати на дотик геометричні фігури: коло, квадрат, трикутник. Закріпити знання основних кольорів: зелений, червоний, синій, жовтий. Закріпити рахунок до трьох. Продовжувати вчити розрізняти кількість предметів і співвідносити їх з числом. Розвивати у дітей дрібну моторику, увагу, мислення. Виховувати бажання допомагати іншим.

Матеріал: Макет дерева, на ньому 5 яскравих мішечків з кольоровими бантиками. Маска кота, медведик, кошеня, матрійки, рахункові палички, нитки, карточки з числами, глечик, геометричні фігури, горіхи, розрізана картинка “ Сніговик “ .

Хід заняття:

Ми сьогодні побуваємо в казці. Все буде по – казковому.( Біля стіни стоїть дерево, на якому висять яскраві мішечки з кольоровими бантиками).

Біля наших воріт

Чудо - дерево росте.

Чудо, чудо, чудо, чудо

Пречудове!

Не листочки на ньому,

А мішочки на ньому,

Немов яблучки!

- Подивіться, діти, ось воно, яке чарівне дерево! Давайте подивимося, які ж на ньому виросли “ мішочки“. Ці мішочки з завданнями. За кожне виконане завдання дерево подарить сюрприз - частинку від картинки.

1. Вихователь знімає з гілки один з мішечків.

Якого кольору бантик? Хто це? Так це ведмедик. Що любить їсти ведмедик? (мед).

Вихователь достає глечик.

Давайте подивимось може ведмежатко забув свій мед.( трясе глечик) Ні там не мед. Зараз я подивлюсь що там? (заглядаю в глечик)

- Ой, як цікаво! Там лежать геометричні фігури. Але ви повинні самі відгадати, які фігури заховав медведик в глечику.

По черзі підходить до дитини, вони на дотик визначають фігуру в горщику. Решта дітей спостерігають і допомагають дитині, яка не може справитись із завданням.

2. – Знімаємо інший мішечок.

- Якого кольору бантик ? Подивимось що там. Порахуємо горішки.

- Яка тваринка любить їсти горішки?

3. – Є ще один мішечок. Якого кольору цей бантик?

- Там в нас рахункові палички і нитки. Із паличок нам потрібно зробити квадрат, трикутник, а із ниток – коло.

Діти підходять до столу і виконують завдання.

4. – Діти, ви нічого не чули? Мені показалося,що хтось мявчить.

Заглядають в мішечок. Хто ж там? Кішка!

Рухлива гра “Кіт і миші “

Вихователь дістає маску кота. Одягає на одного із дітей. Ти у нас будеш котиком, а ви дітки – мишками. Мишки повинні заховатися від котика. Ховайтеся. Діти сидять на колінах . Кіт “спить “ на стільчику навпроти мишок. “ Миші в норочках сидять і на котика глядять, кігтиками шкребуть пол. Ах, як багато мишек тут!

- Тише мишки, кіт іде. Він вас всіх підстереже!“

Кіт виходить, обходить норки, голосно мяукає. “ Котик мишок не знайшов, погуляв і спать пішов! Тільки котик засипає, мишки танці починають “. Звучить танцювальна музика, мишки танцюють!

“ Тише, миші, кіт іде! Він вас всіх підстереже!“

- Скільки мишок? (багато). А котиків? (один).

- Дітки за те що ви гарно впорались із завданнями, Чарівне дерево, за кожен мішечок дає вам по картинці. І нам її потрібно скласти, щоб побачити що зображено на малюнку.

- Молодці, склали. Хто це в нас вийшов? Правильно, сніговик.

- Як ви гадаєте чому дерево саме таку картинку нам подарувало? (відповіді дітей).

- Яка зараз пора року? Правильно зима. Тому дерево вирішило порадувати нас зимовим подарунком. Вам сподобався його дарунок?

Давайте йому подякуємо.

А які ми сьогодні бачили геометричні фігури? Показую, а діти називають назву фігури.

- Вам сподобалось в казці? Мені теж дуже сподобалось. І ми з нетерпінням будемо знову чекати Чарівне дерево в гості!

Матеріал надалаЮлия

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.

Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Коментарі:

Додати відгук

фіз.рук - 7 ноября 2012 20:22

Цікаве заняття)Діти активні)

Олеся - 10 февраля 2016 11:08

Та модель онлайн-бизнеса, с которой я собираюсь Вас познакомить, абсолютно эксклюзивна и нова не только в Рунете, но и в англоязычном сегменте тоже. О ней знаю лишь единицы. Среди них и я.

Я придумал эту модель. Не позаимствовал откуда-то, а придумал сам, довел до идеала за 8 месяцев активной работы.

За это время мой суммарный доход по ней составил свыше 35 000 долларов, или 2 765 000 рублей по приблизительному курсу на сегодняшний день.

Более подробная информация на моём сайте. http://football.zarplatt.ru/

.

Артём - 26 апреля 2016 20:30

Предлагаем. Интересную подработку не выходя из дома. Приглашаются люди, желающие работать и зарабатывать. График свободный. Оплата сдельная, от 15 тыс. рублей в месяц. Без задержек! Ваш возраст и образование значения не имеют. Обязательные условия: наличие компьютера и интернета. Предложение ограничено! Все подробности у нас на сайте. http://mnogo.zarplatt.ru/

Матвей - 10 мая 2016 19:16

Стабильно 2500 в неделю на европейской CPA
Ваш возраст и образование значения не имеют.
Обязательные условия: наличие компьютера и интернета.
Все подробности на нашем сайте. >> http://realno.zarplatt.ru/ <<
_