Орієнтовна картка аналізу керівництва іграми дітей з боку вихователя
Орієнтовна картка аналізу керівництва іграми дітей з боку вихователя
№ з/п |
Критерії аналізу |
Рівні |
||
високий |
середній |
низький |
||
1 |
Чи правильно вихователь розуміє свою роль у керівництві грою? |
|
|
|
2 |
Наскільки повно використано гру з метою всебічного розвитку дітей? |
|
|
|
3 |
Як вихователем враховується рівень розвитку ігрової діяльності? |
|
|
|
4 |
Наскільки повно відбито в змісті гри події або явища; характер рольових і товариських взаємовідносин між дітьми; закінчення дітьми гри? |
|
|
|
5 |
Бесіда з дітьми про зміст гри, виконані ролі (по закінченні гри). |
|
|
|
6 |
Наскільки достатньо в групі іграшок, обладнання для розгортання гри, за якою ведеться спостереження? |
|
|
|
7 |
Доступність ігрового матеріалу для використання дітьми. |
|
|
|
Орієнтовна схема графічного аналізу календарного планування вихователями різних видів ігор
1. Вікова група________________________________________ 2. Вихователі_________________________________________ 3. Аналіз планування з _____________ по _________________
Дні тижня |
Ранок |
Заняття |
Прогулянка |
Вечір |
Понеділок |
|
|
|
|
Вівторок |
|
|
|
|
Середа |
|
|
|
|
Четвер |
|
|
|
|
П’ятниця |
|
|
|
|
Умовні позначення: Р – рухливі ігри; СР – сюжетно-рольові ігри; ІД – ігри-драматизації; С – спортивні ігри; Д – дидактичні ігри; Н – народні ігри; РІ – розвивальні ігри. Зауваження та пропозиції: ___________________________________________________
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.