ДНЗ № 4 "ЧЕРВОНА ГВОЗДИКА"

Адреса: М. СІВЕРСЬ, ВУЛ. САДОВА, 36.ТЕЛ.5-20-60

Графік роботи: 7:00 - 17:00

Кількість груп: 4

Кількість дітей: 80

Інформація про дитячий садочок

Дошкільний навчальний заклад ясла-садок №4 «Червона гвоздика» комбінованого типу здійснює свою діяльність відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Статуту дошкільного закладу. Педагогічний колектив втілює в життя державну політику в галузі освіти. Управлінська діяльність адміністрації закладу спрямована на забезпечення гарантованого права громадян на отримання дітьми дошкільної освіти. У закладі є необхідні нормативно-законодавчі акти щодо функціювання і розвитку дошкільних навчальних закладів. За сорок три роки плідної педагогічної діяльності в нашому дошкільному навчальному закладі створено свій стиль, традиції та особливості організації навчально - виховного процесу. Достатньо пройти світлими коридорами, заглянути в затишні групи, поспілкуватися з маленькими " чомусиками " і одразу стане зрозуміло, що тут працюють творчі люди, для яких любов до дітей є сенсом життя. Метою роботи колективу є забезпечення цілісного розвитку дитини, розвиток її творчої спрямованості, розкриття потенційних можливостей при збережені дитячої субкультури та визнанні унікальності ролі дошкільного дитинства в становленні особистості. В садочку 4 групи: 3 - дошкільних, 1- раннього віку. Для дітей працюють педагоги та помічники вихователів, медсестра, працівники кухні, обслуговуючий персонал.

Створено гарні умови для дітей: затишні, естетично оформлені групи, сучасні меблі та декорації, гарне предметно-розвивальне середовище, дидактичні матеріали, що дібрані згідно з вимогами програми "Я у Світі", Базового компонента дошкільної освіти України. Робота вихователів спрямована на розв’язання цілей і завдань оновлення системи суспільного дошкільного виховання, які чітко визначені Національною доктриною розвитку освіти Законами України «Про дошкільний навчальний заклад». Ми розуміємо, що для життя та розвитку перш за все потрібно здоров'я, і ми працюємо над цим. В ДНЗ функціонує санаторна группа для дітей, які часто хворіють. В закладі створено умови для забезпечення оптимального рухового режиму: спортивний зал, спортивний та ігрові майданчики, фізкультурні куточки по всіх вікових групах, обладнання для загартування. Щоденно відводиться достатньо часу на різні види рухової активності дітей ( ранкова гімнастика, фізкультурні, музичні заняття, фізкультхвилинки, рухливі ігри ). В своїй роботі педагоги використовують дінамічні паузи, музикотерапію, вправи на дихання, комплекси вправ лікувальної гімнастики з елементами хатха-йоги. Усе це сприяє укріпленню опорно-рухового аппарату та фізичного здоровя . Велика увага приділяється загально - зміцнювальним та загартувальним заходам. На належному рівні організована лікувально-профілактична робота. Використовуються нові форми і методи оздоровлення дітей ( арттерапія, фітотерапія, аромотерапія, різні види масажу, дихальна гімнастика, корегуючи вправи). Наші діти раз на тиждень відвідують заняття в районному реабілітаційному центрі на базі дитячого садка «Золота рибка». Створена система оздоровчих та фізкультурних заходів першочерговим вважала завдання щодо формування у дітей мотивації здоров’я і поведінкових навичок здорового способу життя. Весь комплекс заходів оздоровлення дає стійку тенденцію до зниження захворюваності дітей, зменшення пропусків дітей через хворобу. Велика увага приділяється харчуванню. Наші кухарі готують смачно та різноманітно. В садочку організовано 3 разове харчування яке містить весь набір рекомендованих продуктів. Діти на протязі всього року отримують С-вітаміни. До меню-розкладок вносяться різноманітні продукти харчування багаті білками тваринного походження, вітамінами, мінеральними речовинами. Щодня ведеться аналіз харчування. На високому рівні організовано навчально-виховний процес. Маємо гарну методичну базу, використовуємо новітні досягнення в педагогіці. Реально запроваджуються в освітній процес сучасні науково-методичні підходи:

- особистісно-орієнтований; - діяльнісний; - інтегрований; - психологізація освітнього процесу; - використання з максимальною продуктивністю як перевірених освітніх технологій, так і впровадження в практику інноваційних. Організація педпроцесу проходить в цікавій ігровій формі з використанням особливостей психофізичного розвитку дошкільників.

Музично-естетична діяльність у дошкільному закладі розглядається як цілісна система. В ДНЗ чудова музична зала, яка є естетично оформленою, з сучасними технічними засобами: музичний центр, " караоке ", відео-магнітофон, телевізор. Організовані музкерівником свята, розваги несуть справжнє естетичне задоволення дітям та батькам. Наявна велика база театральних костюмів, яка весь час поповнюється. Є свій ляльковий театр. Силами педагогів та вихованців проводяться лялькові та театральні вистави, які завжди створюють атмосферу справжньої радості у дітей. Діти закладу приймають активну участь не тільки в житті ДНЗ, а є учасниками багатьох заходів в місті: конкурс «Принцеса дитинства», «Веселі старти», заходи, приурочені святу Перемоги, конкурси малюнків з нетрадиційної техніки малювання та інші. В садочку приділяється велика увага організації безпеки життєдіяльності дітей. Робота проводиться спільно з працівниками міліції, пожежної частини. Організовуються зустрічи з працівниками та екскурсії дітей до пожежної частини.

Співдружність з сім’єю – одне з першочергових завдань, мабуть, у кожному дошкільному закладі. Сучасне життя спонукає до урізноманітнення та обновлення форм спільної роботи з батьками. Використання різних форм і методів, залучення батьків до співпраці, творчість педагогів, дипломатичність – запорука успішної взаємодії ДНЗ і родини. Здійснення цієї роботи, досягнення в ній справжнього успіху можливі лише при індивідуальному підході до кожної сім’ї. Тільки тоді батьки йтимуть до дитячого садка зі своїми радощами і сумнівами, стають єдиним колективом, завжди допоможуть і підтримають педагога.

Очевидно, що сьогодні родина вибирає дитячий садок не за найближчим територіальним розташуванням, а за програмою навчання та виховання. Тобто за перспективою найближчого розвитку малюка, найголовніше - за психологічним мікрокліматом у педколективі, створенням розвивального середовища, а головне - любові до дитини. Мета співробітництва з родинами вихованців не обмежується якісним вихованням їхнього соціального замовлення щодо догляду, виховання та навчання дітей. Педагогічний колектив ДНЗ сприяє підвищенню психологічної та педагогічної компетентності батьків щодо розуміння закономірностей розвитку дитини, питань навчання та виховання дошкільнят через проведення днів відкритих дверей, творчих звітів, батьківських зборів по групах, оформлення батьківських куточків, консультувань.

В нашому дошкільному закладі ми використовуємо такі форми роботі з батьками:

1) індивідуальні (анкетування, попередні візити батьків з дітьми, співбесіди, консультації, телефонний зв’язок, відвідування вихованців удома).

2) наочно-письмові (батьківські куточки, тематичні стенди, виставки, родинні газети, скринька ідей та пропозицій).

3) групові (консультації, збори, практикуми, школа молодих батьків, зустрічі з цікавими людьми).

4) колективні (батьківські конференції, зустрічі за круглим столом, засідання батьківського комітету, дні відкритих дверей, перегляд ранків, спортивних загань).

Педагоги нашого дошкільного закладу намагаються якомога тісніше співпрацювати з батьками кожної дитини, спрямовуючи свої зусилля на охорону та зміцнення здоров’я малят. Батьки не повинні виступати в ролі експертів чи спостерігачів роботи педагогів. Ми – рівноправні партнери і союзники. Практика показує: жодні заходи не дадуть позитивних результатів, якщо до них не залучати батьків, якщо поставлені проблеми не розв’язуються разом з ними – першими і найавторитетнішими вчителями. Актуальними й сьогодні є слова В.Сухомлинського про те, що процес формування всебічно розвиненої, здорової особистості на різних вікових станах неможливий без постійного взаємозв’язку родинного та суспільного виховання. Усе суще, що живе на Землі, має свій початок і свій кінець. Сім’я у цьому одвічному циклі – початок, що витворює саму людину. І хоча минають тисячоліття людської цивілізації, роль сім у вихованні особистості не змінилась. Навіть у наше сьогодення, таке тривожне, економічно і соціально нестабільне, сім’я, хоч і зазнає значного негативного впливу, але й далі є тим єдиним острівцем у бурхливому життєвому морі, де людина може знайти свій приюток, розраду і надію. І залежить це від нас самих, наших взаємин один з одним, наших уподобань і прагнень, від того, що найбільше цінуємо у людському бутті. Головне – рівень психолого-педагогічної культури батьків і педагогів, а вже потім усе інше.

Добре відомо, що все, до чого пригорнулося серце в дитинстві, залишається назавжди. І саме тому заклад ДНЗ № 4 "Червона гвоздика" це той, де дітям затишно і весело, де їх люблять і дбайливо доглядають. Тут піклуються про здоров'я дітей і про якісну підготовку до сучасної школи.

Як добратися?

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.

Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Коментарі:

Додати відгук

lady.jewel-2010 - 31 января 2014 17:29

Приходите в наш садик! У нас очень весело и интерестно!