» » » Результати дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня

Результати дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня

Результати дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня з теми “розвиток творчого потенціалу, як джерела духовності зростаючого громадянина україни” Нвк № 24 м. Умань

Результати дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня

2003-2008 роки педагогічний колектив навчально-виховного комплексу №24 м.Умані (завідуюча Данилюк І.С., заступник директора – Субота Л.О.) досліджував проблему «Розвиток творчого потенціалу дитини, як джерела духовності майбутнього громадянина України».

 

Мета  дослідження

                Модернізація освіти в навчальному закладі, яка б забезпечила необхідні умови для розвитку і саморозвитку вихованців дошкільного віку та. учнів початкової ланки.

                Вивчення та дослідження психолого-педагогічних умов ефективності мистецтва як засобу особистісного     розвитку    дитини,    її    духовного становлення.

                Забезпечення стратегії розвиваючого навчання, життєтворчого, оптимістичного світосприймання особистості дошкільників та учнів початкової школи.

Об’єкти    дослідження

  1. Вихованці дошкільних груп навчального закладу №24 «Дошкільний навчальний заклад – загальноосвітній навчальний заклад І ступеня» м.Умані.
  2. Учні початкових класів навчального закладу №24 «Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад І ступеня» м.Умані.
  3. Педагогічний колектив навчального закладу №24 «Дошкільний навчальний заклад- загальноосвітній навчальний заклад І ступеня» м.Умані.
  4. Методичний кабінет відділу освіти Уманського міськвиконкому.    

Предмет  дослідження

                Розвиток творчого потенціалу дошкільників та молодших школярів . як джерела духовності громадянина України: здійснення інтегрального цілісного підходу до розвитку, виховання і навчання дитини, як носія фізичних, психічних та соціально-моральних сил.

                Формування творчої особистості педагога здатного до реалізації прогресивних тенденцій в оновленні змісту дошкільної освіти, гуманістична орієнтація його на - забезпечення успіху та здоров'я дитини, на розвиток творчості учасників освітнього процесу, на високі результати і досягнення.

Очікувані   позитивні результати

Критерії результативності експерименту

Гуманістична модель педагога, структурними складовими якої є:

  •  професійна компетентність як система знань і умінь, здатність до творчого нестандартного рішення професійних задач, спрямованість на інноваційний пошук;
  •  особистісна та духовна зрілість як процес особистісного росту, самовдосконалення, цілеспрямований розвиток духовного та

   морального потенціалу педагога з опорою на знання про особистість, її розвиток, вікову психологію;

  •  акмеологічна позиція педагога як гуманістична орієнтація на забезпечення успіху та здоров'я дитини, на розвиток творчості учасників освітнього процесу.  

Гуманістична модель вихованця – розвиток у дитини вміння бути культуро-природовідповідним, виступати активним суб'єктом власної життєдіяльності, здатним до елементарних   форм самореалізації, саморозвитку, самозбереження.

Дослідно-експериментальна діяльність передбачала різні форми творчої роботи:

  • організацію та проведення розвивально-профільної роботи з дітьми у клубі «Мальва»;
  • проведення фестивалів дитячої творчості;
  • підготовку програм образотворчої діяльності;
  • створення психологічної абетки спілкування;
  • підготовку навчальних планів гурткової роботи (м’якої  іграшки, вишивання, чарівного клубочка, паперової пластики, декоративного розпису) тощо.

У ході дослідно-експериментальної роботи з означеної проблеми проведено:

  • Обласні науково-практичні конференції

   - Розвиток творчої особистості у системі дошкільної освіти (м. Умань, 2003 р.)

   - Актуальні проблеми розвитку обдарованих дітей дошкільних навчальних закладів (м. Черкаси, 2008 р.)

  • Засідання ради обласної лабораторії дослідно-експериментальної роботи

   - Розвиток творчого потенціалу дитини як джерела духовності громадянина України (м. Черкаси, 2008 р.)

  • 8 обласних та регіональних семінарів (м. Умань 2003-2009 роки)
  • Організовано центр художньо-естетичного розвитку

 

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.

Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.

Коментарі:

Додати відгук